1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.
  2.  
  3. Zamknij zawiadomienie

Jaki lubisz naped ?

Temat na forum 'Motomania' rozpoczęty przez sjmlo, Sierpień 16, 2005.

  1. sjmlo

    sjmlo Pasożyt

    Dołączył:
    Czerwiec 2, 2005
    Posty:
    20
    Polubienia:
    0
    ja lubie 4x4, tylko nie wiem jaka opcje zaznaczyc, poniewaz 4x4 i 'przod i tyl' to jest to samo, nie!!_ chyba ze jest inaczej jesli tak to czy moze mnie ktos uswiadomic_
     
  2. grussi

    grussi SMS (awans/degradacja)

    Dołączył:
    Sierpień 16, 2005
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    < 4 x 4 > lepszego rozwiazania nie widze................. :)
     
  3. Nserdon

    Nserdon SMS (awans/degradacja)

    Dołączył:
    Maj 8, 2005
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    ja tam lubie samochody tylno napedowe :] typowo sportowy naped.
     
  4. vicks

    vicks Osobistość

    Dołączył:
    Sierpień 11, 2005
    Posty:
    16
    Polubienia:
    0
    A gdzie tylny naped z silnikiem polozonym centralnie (Ferrari, Honda NSX), czy naped 4x4 z silnikiem polozonym centralnie (Lamborghini) - to sa prawdziwie sportowe napedy..eh dziwna ta ankieta :p
     
  5. gksbks

    gksbks Gość

    To nie ma roznicy czy silnik jest polozony z tylu, centralnie czy z przodu. Od polozenia silika naped nie jest uzalezniony ;)
     
  6. vicks

    vicks Osobistość

    Dołączył:
    Sierpień 11, 2005
    Posty:
    16
    Polubienia:
    0
    Uwazam ze autor tej ankiety mial na mysli podzial na typy napedow, czyli na charakterystyke prowadzenia samochodow w zaleznosci od typu napedu, a roznica miedzy np. zwyklym autem z silnikiem klasycznie polozonym z przodu i tylnym napedem a silnikiem centralnie polozonym z tylnym napedem jest zasadnicza...
     
  7. anonim1133

    anonim1133 Pasożyt

    Dołączył:
    Maj 8, 2005
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Najlepszy naped jest na przod, auto moim zdaniem dobrze sie prowadzi :) oczywiscie niepogradzil bym tez 4x4 ;)
     
  8. speed89

    speed89 Pasożyt

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2005
    Posty:
    19
    Polubienia:
    0
    4x4 badz tylni napend :)
     
  9. Sousuke

    Sousuke Konsul
    Konsul

    Dołączył:
    Maj 6, 2005
    Posty:
    34
    Polubienia:
    0
    4x4 i jaiiz porzadny reduktor:)
     
  10. ZAiKS

    ZAiKS Konsul - Pretor
    Konsul - Pretor

    Dołączył:
    Sierpień 8, 2005
    Posty:
    557
    Polubienia:
    3
    mamy w swoim samochdzie na tyl, w drugim na przod. najlepszy jest 4WD czyli na wszystkie :greedy:
     
  11. dyzio88

    dyzio88 Konsul
    Konsul

    Dołączył:
    Lipiec 8, 2005
    Posty:
    370
    Polubienia:
    1
    4x4 jest calkiem dobry, jednak do robienia trzody lepszy jest tylny :)
     
  12. ArEkS_89

    ArEkS_89 Gość

    Ja osobiscie wole naped 4x4 :bad_smile:
     
  13. Adramelek

    Adramelek Pasożyt

    Dołączył:
    Czerwiec 5, 2005
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Witam
    4x4 byc by wypas szczeg?lnie w zimie w Polskich warunkach, ja mam na prz?d i nie narzekam, nie zamieniz bym na ty?.
     
  14. Morrowind

    Morrowind Kapitan
    Konsul - Pretor Kapitan Mission Team

    Dołączył:
    Październik 15, 2005
    Posty:
    1683
    Polubienia:
    9
    Ja mam na ty? i nigdy w innych nie je?dzi?em wi?c g?osuje na ty?. Ale s?ysza?em ze 4x4 podobno jest fajny :D
     
  15. Counterox

    Counterox Pasożyt

    Dołączył:
    Listopad 29, 2005
    Posty:
    18
    Polubienia:
    0
    Czesc

    Ja latem lubie naped na tyl - czyli BMW :)
    Mozna fajnie poszalec, na torze wyscigowym baczki walic no i wchodzic z nadsterownoscia (czlyli driftem) :) w zakrety.

    Zima najbezpieczniejszy jest naped 4x4 i na przod, ale wole na przod, bo z napedem na przod mozna tez przyswirowac - reczny i walimy baczki :) Mniej pali od 4x4 i jest bardziej wytrzymaly.
    Lrzejsza konstrukcja, czyli wiekszy v-max.

    Pozdrawiam
     
  16. fabic

    fabic Gość

    siemka jak dlamnie najlepszy jest klasyczny czyli silnik z przodu i naped na tyl wiekszosc musclecarow :p:p


    pozdro all
     
  17. tom7

    tom7 Pasożyt

    Dołączył:
    Maj 11, 2005
    Posty:
    14
    Polubienia:
    0
    ale tylni naped daje swoje - w zimie... szczegolnie BMW..
     
  18. afalt tylny
    szuter , snieg only 4x4 :]
     
  19. Klos123

    Klos123 SMS (awans/degradacja)

    Dołączył:
    Październik 27, 2005
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    naped 4x4 jest spoko
     
  20. gregorik

    gregorik Pasożyt

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2006
    Posty:
    20
    Polubienia:
    0
    moim zdaniem lepszy jest naped za przednia os pojazdu, znacznie to upraszcza budowe auta. a do tego nieumiejetnym kierowca nie sprawia problemu.
     
Wczytywanie...
Podobne tematy
  1. Kaudo
    Odpowiedzi:
    1
    Wyświetleń:
    179
  2. jankp
    Odpowiedzi:
    1
    Wyświetleń:
    264
  3. Kaudo
    Odpowiedzi:
    1
    Wyświetleń:
    178
  4. Kaudo
    Odpowiedzi:
    1
    Wyświetleń:
    996
  5. mieteg66
    Odpowiedzi:
    0
    Wyświetleń:
    702