1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.
  2. Rejestracja na forum zamknięta, dostęp tylko przez zaproszenia. Gdzie znajdę zaproszenia?

Jaki lubisz naped ?

Temat na forum 'Motomania' rozpoczęty przez sjmlo, Sierpień 16, 2005.

  1. sjmlo

    sjmlo Pasożyt

    Dołączył:
    Czerwiec 2, 2005
    Posty:
    20
    Polubienia:
    0
    ja lubie 4x4, tylko nie wiem jaka opcje zaznaczyc, poniewaz 4x4 i 'przod i tyl' to jest to samo, nie!!_ chyba ze jest inaczej jesli tak to czy moze mnie ktos uswiadomic_
     
  2. grussi

    grussi SMS (awans/degradacja)

    Dołączył:
    Sierpień 16, 2005
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    < 4 x 4 > lepszego rozwiazania nie widze................. :)
     
  3. Nserdon

    Nserdon SMS (awans/degradacja)

    Dołączył:
    Maj 8, 2005
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    ja tam lubie samochody tylno napedowe :] typowo sportowy naped.
     
  4. vicks

    vicks Osobistość

    Dołączył:
    Sierpień 11, 2005
    Posty:
    16
    Polubienia:
    0
    A gdzie tylny naped z silnikiem polozonym centralnie (Ferrari, Honda NSX), czy naped 4x4 z silnikiem polozonym centralnie (Lamborghini) - to sa prawdziwie sportowe napedy..eh dziwna ta ankieta :p
     
  5. gksbks

    gksbks Gość

    To nie ma roznicy czy silnik jest polozony z tylu, centralnie czy z przodu. Od polozenia silika naped nie jest uzalezniony ;)
     
  6. vicks

    vicks Osobistość

    Dołączył:
    Sierpień 11, 2005
    Posty:
    16
    Polubienia:
    0
    Uwazam ze autor tej ankiety mial na mysli podzial na typy napedow, czyli na charakterystyke prowadzenia samochodow w zaleznosci od typu napedu, a roznica miedzy np. zwyklym autem z silnikiem klasycznie polozonym z przodu i tylnym napedem a silnikiem centralnie polozonym z tylnym napedem jest zasadnicza...
     
  7. anonim1133

    anonim1133 Pasożyt

    Dołączył:
    Maj 8, 2005
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Najlepszy naped jest na przod, auto moim zdaniem dobrze sie prowadzi :) oczywiscie niepogradzil bym tez 4x4 ;)
     
  8. speed89

    speed89 Pasożyt

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2005
    Posty:
    19
    Polubienia:
    0
    4x4 badz tylni napend :)
     
  9. Sousuke

    Sousuke Konsul
    Konsul

    Dołączył:
    Maj 6, 2005
    Posty:
    34
    Polubienia:
    0
    4x4 i jaiiz porzadny reduktor:)
     
  10. ZAiKS

    ZAiKS Konsul - Pretor
    Konsul - Pretor

    Dołączył:
    Sierpień 8, 2005
    Posty:
    557
    Polubienia:
    2
    mamy w swoim samochdzie na tyl, w drugim na przod. najlepszy jest 4WD czyli na wszystkie :greedy:
     
  11. dyzio88

    dyzio88 Konsul
    Konsul

    Dołączył:
    Lipiec 8, 2005
    Posty:
    370
    Polubienia:
    1
    4x4 jest calkiem dobry, jednak do robienia trzody lepszy jest tylny :)
     
  12. ArEkS_89

    ArEkS_89 Gość

    Ja osobiscie wole naped 4x4 :bad_smile:
     
  13. Adramelek

    Adramelek Pasożyt

    Dołączył:
    Czerwiec 5, 2005
    Posty:
    12
    Polubienia:
    0
    Witam
    4x4 byc by wypas szczeg?lnie w zimie w Polskich warunkach, ja mam na prz?d i nie narzekam, nie zamieniz bym na ty?.
     
  14. Morrowind

    Morrowind Kapitan
    Konsul - Pretor Kapitan Mission Team

    Dołączył:
    Październik 15, 2005
    Posty:
    1685
    Polubienia:
    4
    Ja mam na ty? i nigdy w innych nie je?dzi?em wi?c g?osuje na ty?. Ale s?ysza?em ze 4x4 podobno jest fajny :D
     
  15. Counterox

    Counterox Pasożyt

    Dołączył:
    Listopad 29, 2005
    Posty:
    18
    Polubienia:
    0
    Czesc

    Ja latem lubie naped na tyl - czyli BMW :)
    Mozna fajnie poszalec, na torze wyscigowym baczki walic no i wchodzic z nadsterownoscia (czlyli driftem) :) w zakrety.

    Zima najbezpieczniejszy jest naped 4x4 i na przod, ale wole na przod, bo z napedem na przod mozna tez przyswirowac - reczny i walimy baczki :) Mniej pali od 4x4 i jest bardziej wytrzymaly.
    Lrzejsza konstrukcja, czyli wiekszy v-max.

    Pozdrawiam
     
  16. fabic

    fabic Gość

    siemka jak dlamnie najlepszy jest klasyczny czyli silnik z przodu i naped na tyl wiekszosc musclecarow :p:p


    pozdro all
     
  17. tom7

    tom7 Pasożyt

    Dołączył:
    Maj 11, 2005
    Posty:
    14
    Polubienia:
    0
    ale tylni naped daje swoje - w zimie... szczegolnie BMW..
     
  18. afalt tylny
    szuter , snieg only 4x4 :]
     
  19. Klos123

    Klos123 SMS (awans/degradacja)

    Dołączył:
    Październik 27, 2005
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    naped 4x4 jest spoko
     
  20. gregorik

    gregorik Pasożyt

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2006
    Posty:
    20
    Polubienia:
    0
    moim zdaniem lepszy jest naped za przednia os pojazdu, znacznie to upraszcza budowe auta. a do tego nieumiejetnym kierowca nie sprawia problemu.
     
Wczytywanie...
Podobne tematy
  1. Ikey
    Odpowiedzi:
    5
    Wyświetleń:
    299
  2. arielek8
    Odpowiedzi:
    2
    Wyświetleń:
    103
  3. Beny19
    Odpowiedzi:
    6
    Wyświetleń:
    186
  4. jamcion
    Odpowiedzi:
    0
    Wyświetleń:
    268
  5. DeNi
    Odpowiedzi:
    7
    Wyświetleń:
    1189