1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.
  2.  
  3. Zamknij zawiadomienie

Ile warte p2mforum.info? :-)

Temat na forum 'Nowinki' rozpoczęty przez szczeniak26, Grudzień 17, 2009.

  1. szczeniak26

    szczeniak26 StartS

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2006
    Posty:
    82
    Polubienia:
    4
  2. Presti

    Presti Podporucznik
    Konsul Podporucznik

    Dołączył:
    Maj 4, 2008
    Posty:
    3108
    Polubienia:
    0
  3. Neo10

    Neo10 Pasożyt

    Dołączył:
    Luty 12, 2008
    Posty:
    96
    Polubienia:
    0
    mało to wiarygodne chyba ;] moja strona która nie istnieje już od 3 lat a domena nie działa od dwóch jest warta 984 376,64zl hehe :/ i pomyśleć że strona padła bo zabrakło 1500zł na zrobienie nowego designu ;D
     
  4. Szklana147

    Szklana147 Konsul
    Konsul Podpułkownik

    Dołączył:
    Sierpień 21, 2007
    Posty:
    2628
    Polubienia:
    59
    wow fajna stronka :D ja to myslalem, ze z tą wycena o co innego chodzi raczej, że coś związane z atakiem lub cos w tym stylu :p
     
  5. Zioło

    Zioło Konsul
    Konsul

    Dołączył:
    Kwiecień 3, 2007
    Posty:
    338
    Polubienia:
    1
    Co tam p2mforum :D wklepałem swoje portfolio to wycena :

    [cenzura] Valuation $61.19 Million
     
  6. przemo83

    przemo83 Podporucznik
    Konsul Podporucznik

    Dołączył:
    Czerwiec 10, 2005
    Posty:
    218
    Polubienia:
    2
    heh moja stronka warta ponad 700tys zl., chce ktos kupic za 1/10 ceny <lol>

    pic na wode, fotomontaz...
     
  7. Szklana147

    Szklana147 Konsul
    Konsul Podpułkownik

    Dołączył:
    Sierpień 21, 2007
    Posty:
    2628
    Polubienia:
    59
    a ile google.com :DD To liczy wg. ilości odwiedzin w polsce na 10-tym miejscu uplansował sie pudelek :lol:
     
  8. Razel

    Razel Konsul
    Konsul

    Dołączył:
    Czerwiec 27, 2007
    Posty:
    4734
    Polubienia:
    18
    dokladnie bajki strona ktora istniala max tydzien warta 2.000 lol
     
  9. Joachim

    Joachim Programista - echo GetRank();
    Programista Tester MH Goony Team

    Dołączył:
    Marzec 20, 2009
    Posty:
    9377
    Polubienia:
    836
    google.com

    $8.37 Billion

    :DD
     
  10. kamil1114

    kamil1114 Pasożyt

    Dołączył:
    Wrzesień 17, 2009
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    A sprawdźcie ile oni sami są warci. Haha
     
  11. Kelav

    Kelav Naczelny obibok | II miejsce w konkursie Wojennym
    Generał Sport Team Radio Team Music Maniacs Goony Team

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2007
    Posty:
    29421
    Polubienia:
    3201
    nasza klasa - 2 miejsce w polsce...tuż za googlami.. :x
     
  12. ramos

    ramos Konsul
    Konsul

    Dołączył:
    Czerwiec 7, 2007
    Posty:
    301
    Polubienia:
    0
    To forum jest bezcenne! :)
     
Wczytywanie...