1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.
  2. Rejestracja na forum zamknięta, dostęp tylko przez zaproszenia. Gdzie znajdę zaproszenia?

Neuromarketing: reklamy trafią do naszych głów?

Temat na forum 'Nowinki' rozpoczęty przez maniekok03, Marzec 18, 2010.

  1. maniekok03

    maniekok03 Pasożyt

    Dołączył:
    Sierpień 29, 2009
    Posty:
    9
    Polubienia:
    1
    [​IMG]Wygląda na to, że marzenie każdego marketera stanie się rzeczywistością. Specjaliści pracują właśnie nad technologią, która znana będzie jako neuromarketing. Czy już wkrótce agencje reklamowe będą w stanie zagłębić się w najskrytsze zakątki naszych mózgów i monitorować ich aktywność tak, by na rynek trafiały reklamy, którym nikt nie będzie mógł się oprzeć?
    Firma Campbell Soup Company wypuściła niedawno na rynek serię nowych opakowań. Identyfikacja wizualna powstała na podstawie badań neurologicznych. Firma zebrała grupę królików doświadczalnych, którym pokazano kilka projektów. Najlepszy został wybrany na podstawie aktywności mózgu! Również znana z produkcji czipsów firma Frito-Lay zapragnęła sprawdzić reakcje mózgu na swoje produkty. Tym razem badanymi były tylko kobiety.

    Specjaliści od reklamy od dawna wiedzą, że najlepiej sprzedają się drogie marki. Dźwignią sprzedaży jest także seks. “W jednym z ostatnich badań sprawdzano aktywność mózgu osób pijących wino. Mózgi tych, którzy pili wina droższych marek wykazywały zdecydowanie większą aktywność. Innymi słowy, klienci nie tylko myśleli, że droższe wino smakuje lepiej, ono faktycznie lepiej im smakowało“, mówi ekspert od neuromarketingu Roger Dooley.

    Rzeczywistość rozszerzona pełna reklam i badania mózgu potencjalnych klientów? Pytanie nie czy, ale kiedy staniemy się niewolnikami korporacji….
    źródło - gadzetomania.pl
     
Wczytywanie...