1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.
  2. Rejestracja na forum zamknięta, dostęp tylko przez zaproszenia. Gdzie znajdę zaproszenia?

  3.  
  4. Zamknij zawiadomienie

Internetowe telewizory sprzedają się lepiej niż 3DTV

Temat na forum 'Nowinki' rozpoczęty przez miaow, Sierpień 5, 2010.

  1. miaow

    miaow Pasożyt

    Dołączył:
    Kwiecień 28, 2008
    Posty:
    29
    Polubienia:
    2
    [​IMG]
    Tak przynajmniej wynika z badania firmy iSuppli, która poinformowała, że telewizory z wbudowanym dostępem do internetu sprzedają się 6 razy lepiej niż telewizory 3D. Czy to oznacza klęskę trójwymiaru? Niekoniecznie.

    Według badań sprzedaż telewizorów internetowych wzrosła o 27.7 miliona sztuk na całym świecie w 2010 roku. W tym czasie sprzedało się "tylko" 4.2 miliona telewizorów 3D. Ta sytuacja nie powinna jednak dziwić, gdyż większość telewizorów na rynku (poza najtańszymi modelami) ma przecież wbudowane funkcje internetowe.

    Telewizory 3D są droższe

    Warto wspomnieć, ze dostęp do internetu mają też wszystkie telewizory 3D. A dlaczego to telewizory 2D lepiej się sprzedają? Są po prostu tańsze.

    Internetowe telewizory - prognoza na najbliższe lata

    Sprzedaż IETV (telewizorów internetowych) w 2010 roku wzrośnie o 124.9 proc. z 12.3 miliona sztuk w poprzednim roku Znaczący wzrost ma utrzymywać się w kolejnych latach. IETV mają ma wzrosnąć sprzedaż o 50 proc. w dwóch kolejnych latach aż do 2014 roku. Wtedy ilość IETV na rynku ma osiągnąć poziom 148.3 miliona sztuk, stanowiąc jednocześnie 54 proc. całkowitego rynku płaskich telewizorów.

    Dostęp do internetu w telewizorze czasami się przydaje. Ciekawe, ile osób wybiera telewizor głównie ze wględu na internetowe funkcje?
     
Wczytywanie...