1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.
  2. Rejestracja na forum zamknięta, dostęp tylko przez zaproszenia. Gdzie znajdę zaproszenia?

  3.  
  4. Zamknij zawiadomienie

Taśma(zwijak) + multifunkcja Problem

Temat na forum 'Motomania' rozpoczęty przez wicia1000, Marzec 26, 2020.

  1. wicia1000

    wicia1000 Moderator
    Moderator $ Bogacz Pułkownik Regeneration Team Infernal Group Dark Team

    Dołączył:
    Lipiec 12, 2009
    Posty:
    16642
    Polubienia:
    84773
    Witam zmieniłem pająka kompletnego z tempomatem + pełnym fisem bo nie miałem. Wszystko zostało zakodowane poprawnie lecz nie działają mi przyciski w kierownicy oraz jej podświetlanie. Dodatkowo jest jakiś błąd pomiędzy komunikacją kierownicy. Tempomat działa i fis bez problemu lecz przyciski już nie.

    Taśmę mam z oznaczeniem Q na screenie numer.

    Witam wymieniłem Kierownice z b7 wszystko ładnie podeszło skasowałem wcześniej błąd związany z komunikacją ale nie działa mi sterowanie nadal i nie podświetla kierownicy a chyba powinno ? Klakson normalnie działa.

    Wymieniłem tylko taśmę z odpowiednim numerem oraz wiązkę od puszki bo zaś inne były ale to nie problem.

    Wszystko dobierałem tak jak na powinno być specjalnie patrzyłem po numerach seryjnych.

    Pytanie czy trzeba będzie jeszcze raz kodować czy radio tym razem mam za stare czy co ? Concert 2 radio dodam a w b7 też jest takowe ;)

    Po podłączeniu vcds-a są takie błędy kierownica z b7 jakiś kabel został przerwany czy trzeba coś jeszcze zrobić ?

    Tutaj numery seryjne części które zamontowałem

    Taśma pod kierownicę 4E0953541A , moduł 8E0953549Q , wiązka poduszki 4F0971589A , kostka 4E0972133

    [​IMG]
     
  2. Zodiac

    Zodiac Start
    Start

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2009
    Posty:
    628
    Polubienia:
    149
    Podpowiem jak jest w Jagu, może i w VAGach jest podobnie.
    Zmieniając w XF system na wyższy (premium audio) lub doposażając w DAB czy złącze iPhone, musisz mieć radio (jednostkę główną) z odblokowaną programowo funkcją DAB/Premium/MostUSB.
    Co ciekawe, oba radia mają dokładnie ten sam numer katalogowy a dopiero grzebanie w CCF (Car Configuration File) odblokowuje kolejne funkcje.
    Być może potrzebujesz radyjka które siedziało w pojeździe z multifunkcjami w kierownicy albo należy odblokować je w samym radiu poprzez jakieś złącze..
     
  3. wicia1000

    wicia1000 Moderator
    Moderator $ Bogacz Pułkownik Regeneration Team Infernal Group Dark Team

    Dołączył:
    Lipiec 12, 2009
    Posty:
    16642
    Polubienia:
    84773
    Kabel w kierowcy był przerwany w opocie po zalutowaniu wszystko śmiga ;)
     
    Zodiac lubi to.
  4. Zodiac

    Zodiac Start
    Start

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2009
    Posty:
    628
    Polubienia:
    149
    No i super :)
    Dobrze że to taki detal..