1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.
  2. Rejestracja na forum zamknięta, dostęp tylko przez zaproszenia. Gdzie znajdę zaproszenia?

Problem z filmem

Temat na forum 'Problemy rozwiązane' rozpoczęty przez JotPe, Styczeń 14, 2008.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. JotPe

    JotPe Podporucznik
    Konsul Podporucznik

    Dołączył:
    Lipiec 7, 2006
    Posty:
    2008
    Polubienia:
    0
    Siemno
    mam problem z filmem typu
    sciagłem Deja.Vu[2006][DVDRip-M14CH0][LEK.PL].rmvb
    i gdy chce go odpalic w Bsplayer to wykakuje taki blad i sie nei otwiera
    [​IMG]
    a gdy chce w MPC to cały czas jest open i nic wiecej

    prosze o pomoc moze wiecie co zrobic zeby film mi chodził?
    moze przerobić na inny format czy to pomoze ?
    jak pomoze to jak

    z gory bardzo dziekuje :)
     
  2. niebieskiarek

    niebieskiarek StartR3

    Dołączył:
    Marzec 27, 2007
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
  3. Kernel87

    Kernel87 Pasożyt

    Dołączył:
    Październik 27, 2007
    Posty:
    40
    Polubienia:
    0
    Zainstaluj K-lite codec pack full i nic poza tym, są tam wszystkie kodeki jakie Ci są potrzebne do odtwarzania każdego pliku muzycznego & filmowego.
    Pozdro
    I nie "odtważałeś" tylko odtwarzałeś, to do osoby wyżej ;)
     
  4. Pascal

    Pascal StartS
    Start

    Dołączył:
    Maj 4, 2007
    Posty:
    148
    Polubienia:
    0
    Możliwe również, że film został źle ściągnięty (jeśli ściągałeś MH). Wtedy można go łatwo naprawić odpowiednim programem z tego forum.
     
  5. XES

    XES Pasożyt

    Dołączył:
    Lipiec 10, 2007
    Posty:
    99
    Polubienia:
    0
    1. sprawdz czy poprawnie sciagnales plik - poczytaj na forum o "naprawiacz"
    2. kodeki - k-lite zainstaluj
    dalej nie dziala odpal w media player clasic z k-lite dalej nie dziala w VLC player dalej nie w virtualdub .. jak po tym nie dziala wina pliku.
     
  6. scaolin

    scaolin Pasożyt

    Dołączył:
    Listopad 26, 2006
    Posty:
    87
    Polubienia:
    0
    Zainstaluj AllPlayera i Real Alternative zobacz czy działa, jak nie działa w AllPlayerze jest taka funkcja AVIDOCTOR spóbuj tego, powinno pomóc.
     
  7. XES

    XES Pasożyt

    Dołączył:
    Lipiec 10, 2007
    Posty:
    99
    Polubienia:
    0
    ten temat jest ze stycznia - mamy juz maj. nie spamuj.
     
  8. qq17

    qq17 Pasożyt

    Dołączył:
    Styczeń 13, 2008
    Posty:
    22
    Polubienia:
    1
    Już w drugim przeglądanym przeze mnie temacie czepiasz się tego gościa... Daj se siana może co??
    :wacko:

    Sorki znalazłem już 3-ci temat :/ masakra... czepiłeś się go, a to że sobie napiszesz zeby nie spamował to i tak nic nie zmieni... PRAWDA?

    Może lepiej takie sprawy załatwiać na PW??
     
    #8 qq17, Maj 8, 2008
    Ostatnia edycja: Maj 8, 2008
  9. Zioło

    Zioło Konsul
    Konsul

    Dołączył:
    Kwiecień 3, 2007
    Posty:
    335
    Polubienia:
    1
    Popieram w 100%

    Temat już jest "troszke" stary - po co go odświeżać? Bez sensu ...
     
  10. scaolin

    scaolin Pasożyt

    Dołączył:
    Listopad 26, 2006
    Posty:
    87
    Polubienia:
    0
    No fak temat ze stycznia, napisałem posta bo temat nie jest rozwiązany, problem nie został wyjaśniony, jak uważacie to za spam to luzz, a odnoście =XESa, to że się czepia to nieprawda, on nabija sobie posty takimi postami, hehe.
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.